Mysdag

Tisdag den 8/9 @ 16:28

Idag har jag och Kaliber hälsat på Linn och hennes två huskeytikar Inna och Akita. Inna löper så det var spännande att se hur det skulle gå men Kalle brydde sig inte alls om det han ville bara leka så han verkar inte förstå än. Skönt :)

Vi var och gick i skogen bakom deras hus så hundarna fick göra av med lite energi och sen gick vi in och bakade en kaka. Fick ett recept i brevlådan, ni vet såna där receptkort som man ska prenumenera på. Ett sånt gratiskort var en kaka med digestivebotten och typ tryffelfyllning. Helt sjukt god var den :)

Nu blir det kycklinpaj till middag och sen en långprommis. Är många militärer i farten nu så jag tänkte gå i närheten (inte på banan ;P) av nån skjutbana så får man gratis skottträning på köpet. Är nog säkraste stället att gå i just nu med tanke på älgjakten.

I morrn ska jag äntligen klippa mig! Inte en dag för tidigt. Sen ska jag och min chef planera inför nästa vecka då vi har kvartalsmöte. Kul :)

Hade nån av er nån uppfattning om Kalles vikt nu? Gun, vad väger Pajas?

Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pi vägde 15,5-16 när hon vägdes i helgen. Hon är ju liten men ganska bastant så att säga :)

2009-09-08 @ 18:15:35
URL: http://www.jblom.se
Postat av: Ingela, Tarro & Selene

Det är skönt med träning, man mår så bra :-) Härligt med en trevlig dag för er. Kom gärna och hälsa på när du har tid :-) Kram

2009-09-08 @ 18:21:57
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Ia

Äntligen gumman, har som saknat lite vovviga inlägg.. Hihi..

2009-09-09 @ 10:34:18
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Fia

Stor gosse, men är han smal så väger han inte "för mycket".

2009-09-09 @ 23:30:53
URL: http://www.vickulas.se
Postat av: Lena, Kila, Pirra

Pirra vägde 14,5 för ett par veckor sedan, men sedan dess har hon plötsligt ränt i höjden, ser riktigt långbent ut nu, så det borde blitt några hekton till.

2009-09-10 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0