Fanny

Tisdag den 16/6 @ 19:02

  
I väntan på att det trista vädret ska ge med sig har vi tränat lite apportering inne och nu börjar det faktiskt flyta på riktigt bra. Han är fortarande för snabb med att släppa men det blir bättre och bättre. Han verkar dessutom tycka att det är superroligt vilket jag inte tyckte att han gjorde i början.

Gick en lite längre koppelprommis med båda vovvarna idag och det började som vanligt med att Kaliber slet och drog som en galning. Fick lite tips och en spark i ändan av Fia om hur jag ska komma till bukt med det. Har varit lite för snäll mot Kalle tidgare men nu är det absolut totalförbjudet att slita och det talar jag om för honom. Behövdes bara nån enstaka gång att jag tog tag i honom så hajjade han att det var minsann inge roligt. Var nog den lugnaste och bästa koppelprommisen vi haft på väldigt länge. Tero blev mindre stressad och Kaliber också för den delen. Skönt!

Jag fick ju en systerdotter "på köpet" när Mattias syster Camilla fick barn nu i maj och jag skäms lite för att ni inte fått den underbara tösen så nu ska ni få några bilder på lilla prinsessan. Hon är så söt, tycker vanligtvis inte att så små barn är det *duckar för alla kommentarer jag kommer få nu* men Fanny som hon heter är helt bedårande. Kanske för att man är lite partisk :P

Alla ni som trodde att i Ann Liljeholms blogg kommer det minsann aldrig några bebisbilder hade fel! Tji fick ni, här kommer några på finaste Fanny :D Mobilbilder så kvallan är kass, I know! ;P


Sover så sött :D


Mor och dotter


Fanny kramar mitt finger. Se så liten hand :D

Kommentarer
Postat av: Ingela

Söta bebisbilder! :-) Vad skönt att det börjar gå bättre med koppelpromenaderna nu! Bara träna på :-) Kram

2009-06-16 @ 22:27:29
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Fia

Bra att ni hade trevlig prommis utan drag :)

2009-06-16 @ 23:27:39
URL: http://www.vickulas.se
Postat av: Ingela, Tarro & Selene

Hoppas ni får en trevlig fin midsommar imorgon!! :-) Kram

2009-06-18 @ 12:23:23
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Pirra med familj

Glad Midsommar på er! Saknar dig brorsan... <3

2009-06-19 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0