Träning

Onsdag den 7/7 @ 19:57

  
Nu har det gått några dagar igen sedan det blev uppdatering. Men så är det när det är sommar och man ska hinna med massa roliga saker :D

Vi tränar många men inte så långa lydnadspass. Jag ser direkt på honom när han börjar lessna så då avslutar vi med något lätt och sen leker vi. Brukar vara uppskattat :P

Jag har tänkt att jag ska börja köra lydnadspassen nere på klubben. Vill ha direkt feedback på min träning och helst av allt någon annan som klickar ibland för att få exakt. Anna och Sally kanske vill hänga med?? *blink blink* ;)

På tal om feedback så måste jag bara ge en ros till Fia, som verkligen är kanon och alltid kommer med feedback. Det uppskattas enormt ska du veta!!! :):):)

Har lagt upp några korta snuttar klipp från dagens träningspass. Dock så filmades detta i slutet av passet så han är inte riktigt 100% på g men jag tycker han är bra ändå. Vi har ju inte tränat så mycket lydnad, det är ju roligare med spår :D här är länk, finns tre korta filmer:

http://www.youtube.com/results?search_query=lydnadstr%C3%A4ning+med+kaliber&search_type=&aq=f


Vi kör på i vårt tempo, försöker få allt rätt för början och aktar mig för att inte belöna på "fel ställe". Ibland blir det pannkaka från min sida, men jag lär mig :P

Stuga är nu bokad till kennellägret! Jippie! Ska bli jätteskoj att träffa alla :)

ha det så gott! :)




Kommentarer
Postat av: Ia

Haha ingen fara gumman.. Han lär dig snart när du belönar rätt.. ;-)



2009-07-08 @ 22:22:03
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Lena, Kila, Pirra

Vad kul att se er på film! Fast vi måst´ ju se till o få se er live oxå förstås, helst även innan kennellägret! :D

2009-07-11 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0