2 underbara dagar

Torsdag den 23/7 @ 20:44

  
Igår och idag har jag varit ledig eftersom jag jobbar hela helgen. Det har varit otroligt skönt!! Jag, vovvarna och syster har varit ute hos mamma och pappa i stugan i två dagar och bara haft det mysigt. Riktigt fint väder har det varit så man har fått lite färg också :D

Vi har bara tränat några kortpass lydnad inte mer. Hundarna har sprungit runt och lekt och simmat så det räcker gott och väl. Bilderna får säga resten :) Hade bara mobilen att fota med så kvallan blir efter det :)


Galen vovve busar i sängen :D


Kompisar :)


Trött :)


Spegelblanka luleälven. Vackert!




Kaliber far fram som en utter, bakom kommer Sigge som plaskar mer än simmar ;)


Bastun med den stoooooora altanen ut mot älven.


Fina Sigge :)


Pappas "nya" garage, väggarna under uppsättning


Pappas föräldrahem, ligger ett hus ifrån där dom har stuga nu. Här planerar jag att sätta upp ett hus *blink blink* :D


Hundarna simmar och njuter


Kaliber sover i mitt knä :)


Väggarna sätts upp




Liten och stor :)


Sigge drar Kaliber i sin vagn :D


Utan tvekan det fränaste ekipaget :D




Trött och nöjd vovve :)


Mammas gamla rallybil ;P


Pappas gamla volvo valp, nu i farbrors ägo


Mats på besök och vovvarna bara ÄLSKAR folk som sitter på golvet :P


Skogsprommis med Jenny, Linn och vovvarna :D


Kommentarer
Postat av: Ia

Verkar helt klart som lyckad "Mini semester"... Lyxigt att ha en stuga så nära.. Våran ligger lite väl långt borta (långt in i skogen i Finland).

2009-07-24 @ 09:06:18
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Ingela, Tarro & Selene

Härliga fina bilder, förstår att det var härliga dagar :-)

2009-07-24 @ 09:13:21
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0