Lydnad, lydnad och mera lydnad

Nu har vi äntligen kommit igång med lydnaden på allvar efter ett långt uppehåll. Var inställd på att tävla nu i sep men eftersom vintern blev som den blev och Kalle var väldigt låg när det kom till lydnaden kom vi inte alls dit jag ville.

NU har vi iaf tagit upp det ordentligt igen. Får massor med hjälp av Malin och hennes fina S(v)inus :D dom är riktigt bra förebilder. Även Sanna och hennes Dino och Cliff är till stor hjälp.

Inser allt eftersom vi tränar att vi faktiskt inte är så långt borta, jo ifrån 10:orna men inte ifrån att ställa upp:) förutom på apporteringen där vi har en bit kvar. MEN jag känner ingen stress så tävlandet kommer när det kommer. Med risk för att nån tjatar på mig :)

Jobbar just nu med alla moment och det flyter på bra. I morgon ska vi träna igen och då blir det mera framförgående:)

P.S!! Lena, Anna och Ingela!! Kan ni skicka era bloggadresser, dom försvann vid bytet av dator!


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kan du maila mig så jag får din mailadress för jag har lösen på min blogg. Jag kommer ha en separat blogg under mitt skolår så den adressen skickar jag när jag fixat den och där blir det inget lösen :-) Kram

2010-08-19 @ 19:00:32
Postat av: Malin, rebell o sinus

Det ser jätte bra ut! Klart ni har 10:or :DDD

2010-08-21 @ 20:06:09
URL: http://liiivat.wordpress.com
Postat av: Malin

Ni är så bra och kalle är supergo!

2010-08-23 @ 00:16:47
URL: http://liiivat.wordpress.com
Postat av: Ingela

Hej!

Här har du länken till min nya blogg :-D Kram!

2010-08-24 @ 18:07:20
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0