Underbara vårväder!!!!

Kl. 19:33


Igår körde vi en favorit i repris från tisdagen. Dvs skogspromenad i strålande sol, stadspromenad, en snabbis på jobbet och sen lite ensamhetsträning medan Tero fick en långromenad.

Idag har jag haft ett arbetsmiljömöte på jobbet och Kaliber fick följa med och charma besökarna vilket han gjorde med full pott ;)
Efter det var vi ute på gården ett tag och busade. Sedan har jag lagat mat i princip hela eftermiddagen. Hemmagjord sushi, det bästa som finns!

Jag har anmält mig och lillråttan på valpkurs i slutet av april, ska bli spännande. Körde lite sittövning ute med störning idag, gick jättebra så nu kan han det väldigt bra. Har tränat lite ta av och byta leksak idag också. Han är inte alls så ego om dom utan lånar gärna ut till matte att leka med...sötnosen :D.

I morgon ska jag ha möte med byggchefen och min chef dvs distriktchefen, vi ska ju bygga om/ut restaurangen så det ska bli spännande att se vart det mötet leder :)

Nu har middagsgästerna åkt hem så nu ska jag njuta av lite tid i soffan :D Trevlig kväll till er alla!

P.S Observera den lilla svansen på andra bilden,,,,hihi,,,,ganska kul bild :D












Kommentarer
Postat av: Maria

Vad ni gör mycket varje dag! :) Kaliber blir ordentligt miljötränad!! :)

Härliga bilder med MYCKET snö!!



Kramar till er!

2009-03-19 @ 23:29:44
URL: http://www.kennelwalkabout.se
Postat av: Ingela

Härliga bilder på din lilla sötnos :-) kul med bilden där svansen syns :-D Hoppas ni får en bra fredag! Kramar

2009-03-20 @ 08:50:55
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Mia Prima & Bonzo

Häftig bild den med bara svansen!! Vad duktig Kaliber är :)

2009-03-20 @ 10:04:37
URL: http://www.miashund.se
Postat av: Ia

Hihi, gulligt.. Härliga bilder.. :-) Får se om man hinner ta nå såna bilder nu när hårbollen äntligen blir friserad och man kan se vad som är fram och bak.. Haha

2009-03-20 @ 12:44:57
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0