Tero 2 år


Tisdag 31/3 @ 22:08

Idag fyller Tero 2 år. Tider går verkligen fort! Han fick ett ben av husse som var mycket uppskattat :D Har lagt upp två valpbilder på Tero, han såg verkligen ut som en liten räv när han var liten.

Har gått en stadsprommis med Kaliber idag. Vi gick förbi busshållplatserna precis när alla från gymnasiet slutade så det var packat med tjoande ungdomar. Han tittade en massa och huvudet gick fram och tillbaka men det gick jättebra.

Efter stadsprommisen hämtade jag upp syrran och sedan åkte vi till skogen med båda hundarna. Promenerade en stund efter skoterspåret och sedan fick Tero också springa lös.

Kvällen har varit lugn, har varit och storhandlat till Mattias födelsedag. Nu blir det sängen, inventering i morrn, 05:00 ringer klockan. Natti natt, kram från oss!





Tero 9v


Syster yster med vovvarna på dagens skogsprommis







Buuuus


Tero 8v. Tiden går fort..

Kommentarer
Postat av: Ia

Ooo jag skäms.. Har totalt glömt bort dagen... Å nu påminde du mig..

Men hon fick iof korv den dagen... pustar ut Hårbollen blev ju fyra år nyligen.. :-o På tal om att tiden går fort ;-)..

Hur många gånger har du varit till presenta och Här för klippning??

Har blivit kräsen med åren ;-).. Hittat "min" frisör men hon har fullbokat 2 månader framöver.. Kan nog inte vänta så länge.. Ser hemskt ut.. :-S

2009-03-31 @ 22:46:38
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Buuuuus

jaaaaaa? ;-)

2009-03-31 @ 23:55:42
Postat av: Ann

Nu menade jag ju tyvärr inte dig buuus :D hihi

2009-04-01 @ 09:56:38
URL: http://liljann.blogg.se/
Postat av: Ingela

GRATTIS till Tero i efterskott :-) Smarrigt med ett gott ben! hälsar Tarro & Selene :-D

2009-04-01 @ 10:03:00
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Ia

Aha, ja jag blev faktiskt skrämd av dom dåliga omdömena som fanns.. Så jag valde ett annat ställe ;-)...

Men nästa gång går jag till "min" frisör.. Får väl boka tid så fort hon släpper tider.. s

2009-04-01 @ 13:54:37
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0