Sitt, ligg och ensamhetsträning

Måndag 23/3 kl 20:16

   Idag har jag varit på jobbet på morgonen och Kaliber fick följa med som vanligt. Städet gullade med honom och som han njöt :D Efter det for jag och Mattias till luleå, han skulle måtta lite grejer på syrrans restaurang som han ska tillverka.
Stängde in Tero och Kaliber i köket med grindar och buren men inte lyckades det stoppa honom, han mötte oss i dörröppningen när vi kom hem. Lilla monstret :)

Har tränat lite sitt och ligg ute på gården idag och nu kan han båda delarna utan problemas. Duktiga lillråttan.

Förutom det har vi haft en väldigt lugn dag, Sara kom och hälsade på och vi fikade muffins och surrade medan hundarna busade.

Mattias är på firman och håller på med min bilbur, den skulle varit klar tills vi hämtade Kaliber men va tusan, han är ju bara 4 veckor sen så det får jag betrakta som bra, haha :D

Har precis varit på kvällsprommis, kunde till och med smsa medan jag höll i två koppel, mycket bra att kunna, haha :D

I morgon ska jag och Kaliber hälsa på Ingela som har finspetsen Tarro och Sibirian Huskey tiken Selene. Selene är 6 månader (rätta mig om jag har fel Ingela) så det blir nog kul för Kaliber att träffa en lite yngre tjej :D

Fortsatt trevlig kväll till er alla, kram från oss!




Kommentarer
Postat av: Lena, Kila, Pirra

Haha, jag kan snöa in hurmycketsom_helst på spår så ni får nog bosätta er här ;) Men det är lugnt, jag har en bäddsoffa! =)

Finfina bilder från Olkamangi, Tero är ju urtjusig, och Kaliber är ju bara så SÖT! Kram på er!

2009-03-24 @ 00:26:11
Postat av: Ingela

Du har så rätt, Selene är 6 mån :-) Snart kommer ni, blir sååå kul :-D Kram

2009-03-24 @ 09:42:34
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0