Envisa huvudvärk.....!!

Torsdag 26/3 @ 20:29

  
Har haft en envis huvudvärk som hållt i sig från i morse och vägrar gå över. Jag är ju inte känd för mitt tålamod men idag vart jag nästan förvånad över hur bra humör jag lyckats ha hela dagen trots huvudvärken.

Har varit till Sara en sväng på eftermiddagen och snackat lite strunt. Hundarna fick vara hemma och vila. Tänkte gå en långprommis men det har varit kallt och blåsigt så det blev en kortare sväng.

Jag och Kaliber har tränat lite stanna och inte rusa ut när jag öppnar dörren. Tar det lite pö och pö och det går framåt :D

Hade en trevlig kväll med Eva och Fredde igår, våfflorna gick åt i ett nafs. Riktigt gott var det, tack för sällskapet...! :)

Blir en bild från igår, har inte haft energi till mer. Nu kom Mattias från jobbet så nu ska jag och Kaliber ha en lugn stund framför tvn medan Mattias och Tero letar lite godis ute på gården.

Kram från oss!


Kaliber mår som en prins hos Eva och Fredde

Kommentarer
Postat av: Fia

Fy för huvudvärk :( Jag blir alldeles däckad av det. Söt gosse, snart öronen upp ;-)

2009-03-27 @ 09:38:40
URL: http://www.vickulas.se
Postat av: Ia

Mmm förstår dig, själv har man haft huvudvärk sen solen började skina.. Behöver verkligen solglasögon.. Men man vänjer väl sig snart..

OOo risigt tålamod.. Känner igen de där.. Men de var bra och veta.. :-D

2009-03-27 @ 12:31:31
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Ia

Lillråtta?? Din eller min?? Asg Jooo de kan blött då.. Kanske bäst att gå med stövlar?? s

2009-03-27 @ 14:49:28
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0