Buren är klar! :D

   Fredag 27/3 @ 22:08

Nu är buren äntligen monterad och klar!! Bara 3v för sent men vem räknar?! ;) Han är så duktig min man som fixar så bra grejer åt mig.

Har varit ute i solen idag som vanligt, fortsatt träna lite stanna och det går framåt. Sedan har jag bakat kladdiga chokladmuffins med hallon, mumma :D

I morgon blir det jobb, känns jättekul! Var en vecka sen jag stod i köket sist och jag längtar faktiskt. Kul att träffa alla människor :D Mattias ska vara hemma med hundarna och åka en skidsväng med Tero mitt på dan så då får Kaliber stanna hemma.

Sista helgen av ledigheten går mot sitt slut, fast jobbar hela helgen så egentligen är jag tillbaka i tjänst redan nu. Känns lite jobbigt att lämna lillråttan själv men det är bra att Mattias får bygga lite band med honom oxå :D

Nu blir det film innan sängen, tidig dag i morgon. Natti natt och kram från oss!


Fin va? :D


Gott om plats för dom blev det också :D

Kommentarer
Postat av: Fia

Fina burar!

2009-03-27 @ 23:17:30
URL: http://www.vickulas.se
Postat av: Ia

Tjusigt.. Haha, bättre sent än aldrig ;-)..

Var är mina muffins då??? s

2009-03-28 @ 16:34:07
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0