Spår...spår...spår...

   Måndag den 20/4 @ 20:22

Tack Lena för en trevlig stund med massor av tips, hjälp och ideér. Nu har jag bara spår i huvudet *s*. Det krävdes iofs både en plan b och c innan det gick upp ett ljus för Kaliber på plan d vad han skulle göra. Så roligt att se när han är med på vad han ska göra, då är det 100% framåt.

La ett litet spår idag efter jobbet och han klarade det på plan b redan denna gång. Nu ska han få spårvila några dagar. I morgon börjar vi valpkursen, ska bli jättespännande! :D

Annars är allt bra med oss, han växer så det knakar. Längtar till sommaren! Nu är jag less på att slask och lera, hujja.

Nu ska jag belöna mig själv med en stor kopp kaffe och bara ta det lugnt medan vovvarna vilar.

Fortsatt trevlig kväll till er alla! Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul att ni träffades och fick lite spårtips! Jätteroligt att ni håller igång!

Hoppas att ni alla 3 uppifrån Norrland kommer på kennel-lägret vecka 32 - Du & Pirat, Lena & Pirra och så Åsa & Likör! Ni kan kanske samåka?!

2009-04-20 @ 21:22:02
URL: http://www.vickulas.se
Postat av: Lena, Kila, Pirra

Hurraaa, visste väl att han skulle kirra det på Plan B nästa gång! =) Kloka duktiga killen!

2009-04-20 @ 21:29:21
Postat av: Ingela, Tarro & Selene

Hej. Ja det var kul att ses en snabbis :-) Ja det är Annica på Max i Luleå, hon är en av mina tre lillasystrar :-) Tobias jobbade på Max tidigare men inte nu mer. Hoppas ni får kul på valpkursen och att Kaliber är duktig! :-D Kramar från oss

2009-04-21 @ 10:20:22
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0