Snart helg! :D

Onsdag 15/4 @ 19:59

Snart är det helg igen och då ska Kalle och jag åka till NIkkala och träffa Lena, Kila och Pirra. Ska bli så kul! Lena ska verkligen få lära mig allt hon kan om spår *s*

Annars flyter det bara på, Kaliber har passerat 8 kilo och är full av energi. Dom är inne halva dagen och 3 timmar är dom ute i hundgården nu när det är så fint väder. Dom verkar trivas väldigt bra ute, grannen säger att dom ligger och solar sig och kikar på vad han gör. Skönt att Tero inte står och gapskäller då vill man ju inte ha Kalle där så han tar efter de dåliga beetendet *s*

Det är inte så jättekul att bli hanterad i munnen tycker Kaliber men vi tragglar på och pillar och pillar så snart ska det väl gå bra. Nästa tisdag börjar vi valpkursen och det ska bli jättespännande! :D Tero har släppt i princip all vinterpäls nu efter allt borstande, skönt att slippa alla tussar hemma.

Hoppas ni har det bra, nu ska jag ta det lugnt i soffan, har varit på långprommis med Tero och sen lekt ute på gården med Kalle så nu har jag gjort mig förtjänt av veckans bästa tvkväll :D

Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Ia

Meh inte ens nån bild idag.. WTF.. Lite bjuder du väl på... Tänk på mig som bara sitter här hemma och inte gör nåt.. blink, blink - flirt, flirt

2009-04-15 @ 21:40:15
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Maria

Kul att ni ska träffa Lena & Pirra!! :)

Då måste ni ta bilder på syskonen!

Kram

2009-04-15 @ 22:37:07
URL: http://www.kennelwalkabout.se
Postat av: Ingela

Låter som att ni kommer få en jättekul helg! :-D Kramar från oss

2009-04-16 @ 10:15:02
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0