Härliga fredag

Fredag 3/4 @ 21:37

    Jobbat hela dan och sen for vi ut till skogen och bara njöt i nästan två timmar. Såå härligt!! Solen som strålar mellan träden och inte en människa som syntes till. Fredag eftermiddag är nog bästa dan att vara i skogen om man vill vara själv. Tränade lite på stanna, provade några tips jag fick av Tony. Funkade riktigt bra!

Var fullt ös här igår, massa människor som kom och gick. Kaliber fjäskade och ville sitta i knäet på gästerna :D

Mattias är och jagar bäver i Åsarna så jag och vovvarna har en mysig fredakväll för oss själva. Ska åka till restaurangen vid midnatt och hjälpa Sara att stänga. Är så mysigt att jobba efter stängnig, surra och diska undan i lugn och ro :D

Pratade med Maria idag, hon äger Kylie, Kalibers mamma. Var roligt att höra att allt är bra. Ska ta och fixa en fin huvudbild på lillråttan och skicka till henne så hon kan uppdatera på hemsidan.

Läser om er alla som börjat så smått med spår, jag är totalt lost på spår! Har bara lagt basic spår åt Tero, å då menar jag verkligen basic! Ska bli så roligt att träffa Lena, Kila och Pirra här om två veckor. Hon är en riktig spårnörd har jag hört, hihi :D

Nu ska jag kolla Talladega Nights me min favvoskådis Will Ferrell, han är bara så bäst!

Trevlig helg till er alla! Kram från oss


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, tack... gärna bilder till mej också :-) Å spår-tips får ni gärna - slå en pling!

2009-04-03 @ 22:05:44
URL: http://www.vickulas.se
Postat av: Ingela

ÄLSKAR när Markus Fagervall sjunger Pride!!! Han är bara så bäst så man ryser i hela kroppen!! :-D Jag väntade hela kvällen och till slut så kom den ju!!! :-D Om ni är lediga på söndag eller måndag så kom gärna och hälsa på för lite bus :-D Kramar

2009-04-03 @ 22:51:23
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Ia

Hihi, vi har faktiskt kört spår på hårbollen... Jätte duktig.. s SÅ kul och läsa sånt som man hade tid med förut.. Eller tog sig tid och göra.. Borde nog skärpa mig lite.. s

2009-04-04 @ 09:16:22
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hm och jag som inte ens bjöd på kaffe, hon erbjöd mig men jag kan inte dricka hennes kaffe m mjölk haha. Maria är verkligen en helbra vän :D Kul att träffa Lena! Hoppas ni får en kanonvecka!

2009-04-04 @ 18:25:54
URL: http://www.jblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0