Glad Påsk!!! :D

Lördag den 11/4 @ 17:32

  
Onsdag och torsdag blev två intensiva jobbdagar för mig. Brukar vara rätt kämpigt innan påsk och sedan är det väldigt lugnt på påskdagarna. Mattias åkte till Åre i torsdags för att åka snowboard med polarna så jag och vovvarna är hemma.

Igår tog Mattias syster Camilla hand om vovvarna medan jag jobbade och det gick ju bra :D Min kompis Victoria som flyttat ner till Mora kom upp igår och idag har jag fått umgås med en kär gammal vän. Känns som om det var igår, en härlig känsla att veta att det finns en person som trots det långa avståndet alltid finns där.

Ska njuta av kvällen med henne, kanske ta ett glas vin eller två :D

Glad påsk på er alla! Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Ia

Ååå vad härligt..

Jag fick ha en telefondejt med min kompis istället.. Får vänta till sommaren för att plågas av hennes närvaro.. Hihi.. Jag längtar.. Trist när så goda vänner bort så långt borta..

2009-04-12 @ 09:21:06
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Ingela, Tarro & Selene

Hej! :-D Hoppas allt är bra med er! Här har det varit jättebra men nu är det lite mindre bra för min del :-/ läs i bloggen. Kram

2009-04-13 @ 17:02:36
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0