Fullt upp hela dan

Onsdag 1/4 @ 20:46

   Har inventerat i morse, är så mysigt att gå med vovvarna kl 5 på morgonen. Inte en människa ute och solen skymtar mellan hustaken.

Efter inventeringen gick jag och Sara långprommis med Tero i det strålande vädret. Har bakat en massa också till Mattias födelsedag i morgon. Vi var till skogen en timme på eftermiddan, fick bli koppel, det var mycket folk som var ute och gick efter skoterlederna. Kaliber tog de två skotrarna vi mötte med ro, det var skönt :D

I morgon ska lillråttan vaccineras och sedan blir det järnet hem för att duka upp allt fika. Mycket folk som kommer gå och komma här i morgon, blir kanon för Kaliber att träffa lite nya ansikten.

Var det någon som såg uppdrag granskning om den Kaukasiska Ovtjarkan nu ikväll? Shit pommes vikken hund säger jag bara, upp till 90kg tunga kan dom bli. Läskigt att dom kan se så snälla ut och sen hugga sin egen matte utan förvarning. Nä tacka vet jag mina sötnosar, *s*

Blir inga bilder idag, har inte haft med mig kameran idag...

Nu ska jag kolla vad Leila gör för god mat, natti på er, kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis till Mattias! Hoppas det blir en bra dag med kalas imorgon :-) Idag har jag & Selene varit på en härlig skidtur. Kramar från oss

2009-04-01 @ 21:02:18
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Maria

Fy för att stiga upp klockan 5.....

2009-04-01 @ 23:06:58
URL: http://www.kennelwalkabout.se
Postat av: Mia Prima & Bonzo

Jag såg programmet! Vilka läskiga hundar. Ingenting man vill mysa med i sängen på morgonen iaf!!

2009-04-02 @ 17:56:15
URL: http://www.miashund.se
Postat av: Gun

Grattis i efterskott Tero! Gisses så söt han var som valp;) Kul att det går bra med Kaliber, o vad stor han blivit, fiina öron åxå ;) Ha de gott!

Kram från oss

2009-04-02 @ 19:11:58
URL: http://www.torpie.se
Postat av: Vic

Du kan väl hälsa Mattias grattis från mig! Kram

2009-04-02 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0